donderdag 28 maart 2013

Kagami nacht crème


Een Review yes. Het lijkt zo lang geleden dat ik dat gedaan. Ik heb heel erg veel bedacht voor wat livestyle en daarom vond ik het wel weer tijd worden voor een Review. Vandaag gaat het dan ook over een gezichtsproduct. Zelf vind ik het moeilijk om zulke producten te Reviewen omdat mijn huid echt nooit puistjes krijgt. Ik moet nu wel zeggen dat ik er niet helemaal over te spreken ben maar dat lezen jullie vanzelf in het artikel.
Let's get stardet!

Allereerst wil ik even zeggen dat deze crème echt gewoon stinkt en dat is helemaal niet fijn. In de avond al helemaal niet. De geur is echt zo, zo, zo vies echt gewoon stinkend. De geur is echt gewoon vreselijk. Zelf vind ik vieze geuren in de avond echt gewoon misselijk makend dus daarom moest ik echt mijn adem in houden voor het aanbrengen van deze crème. De geur ruikt gewoon een beetje naar een vieze zure sinaasappel geur echt super vies.

De verpakking om het doosje heen vind ik ook echt gewoon super luxe. De kleuren zijn best mooi en de verpakking is makkelijk op te bergen. Ik vind deze verpakking wel stylevol en luxe maar ja je gooit het toch weg dus je hebt er niet echt super veel aan. 





De verpakking vind ik echt super mooi. Het is gewoon een heel erg mooie pot en ook heel erg handig in gebruik en ook als de crème op is kan je dit product ook heel erg leuk gebruiken. Wat wel een beetje vervelend is dat de dop een beetje los zit. Het lijkt of het product dan los zit maar dat is niet zo dat is dus een beetje onhandig.

De substantie is gewoon heel erg dik en een beetje stroperig. Maar verder wil een grote hoeveelheid oliën en goede dingen als je ook maar een mini beetje pakt. De crème trekt redelijk snel in maar de laatste dingen blijven wel als een klein mini iets op je huid liggen. De crème is wel lekker verzorgend maar doet soms wel pijn op je lippen als die iets kapot zijn.

De crème brengt niet echt schade aan op mijn gezicht maar af en toe krijg ik er toch nog puistjes van en dat komt dan omdat ik dan niet echt een super droge huid heb en dan is het iets te voedend en dan blijft het ook als een vies laagje op je normale huid liggen. Deze crème gebruik ik zelf veel in de avond na het douchen of voor mijn foundation/BB cream en dan na dat ik in de ochtend heb gedoucht omdat mijn huid dan echt gewoon kurk en kurk droog is. 

Conclusie:
De geur is echt ontzettend vies. Echt niet lekker. In de ochtend moest ik erg gewoon van kokhalzen. De substantie is wel fijn maar soms een beetje te stroperig. maar de verpakking is wel heel erg ooi en makkelijk in gebruik. Ik vind het een moeilijke crème de verpakking is mooi de geur is vreselijk en de werking is een beetje middelmatig. Ik zou het aanraden als je de geur niets uitmaakt en je een krukdroge huid hebt en je van stroperig substanties houd. Zelf vind ik het niet zo'n heel erg fijn product en koop ik het zeker niet opnieuw.

Veel liefs,
Melissa

Cijfer: 5 :(

1 opmerking:

  1. Hoi Melissa,
    Ik heb deze creme ook geprobeerd en gebruik em nu al ruim een half jaar. Ik heb alleen maar goede ervaringen met deze creme. Heerlijk in gebruik en absoluut geen storende geur, meer neutraal. Ik denk dat het dan ook een kwestie van persoonlijke smaak is. Misschien voelt het bij mij anders omdat ik 40 plusser ben en deze creme mij geeft wat ik nodig heb. Ik merk ook dat ik 1 van de weinig 40 plussers ben zonder rimpels en merk gelijk het verschil als ik tussendoor andere cremes gebruik. (en dan niet de minste cremes, want mijn favoriet was Kanebo voordat ik deze ontdekte!) Wat mij betreft is deze echt favoriet geworden. Hoop dat je wat aan mijn reactie hebt :) Groeten Sandra

    BeantwoordenVerwijderen