zaterdag 16 maart 2013

hoe gaat het nu met me?

Vandaag ga ik jullie weer iets vertellen over hoe het op dit moment met me gaat. Ik wil graag jullie meer over mijn leven vertellen en dat kan ik goed doen om 1 keer in de 2 weken een artikel te maken met daarin jullie vertellen hoe het op dat moment met me gaat. ik denk ook dat ik een soort my life in pictures wil maken maar dat moet ik nog even kijken omdat ik niet altijd zoveel foto's maak. En omdat ik altijd hetzelfde doe is dat soms best wel saai dus dat moet ik nog eventjes bekijken.
Laten we gaan beginnen met het artikel van vandaag: Hoe gaat het nu met me?
Let's get stardet!

Laten we gaan beginnen met dat ik helemaal niet zoveel te vermelden heb maar wel een paar dingen waar ik best veel over moet vertellen dus het zijn niet veel verschillende dingetjes maar meer een paar grote dingen.

Allereerst: Ik merk dat mijn cijfers achter uit gaan op dit moment en ik denk gewoon omdat ik te veel tijd aan jullie besteed dus aan mijn blog, filmpjes en dingen bekijken en ik denk ook gewoon aan mij zelf natuurlijk omdat ik denk ik ook erg gewoon geen tijd voor maak, maar ik denk dat ik meer moet besteden aan schoolwerk. Ik weet gewoon dat ik dit gewoon heel erg leuk is (ik bedoel mijn site etc.) en school natuurlijk niet dus misschien komt er niet elke dag een artikel online natuurlijk probeer ik gewoon goed voor te werken voor een  hele week maar dat kan natuurlijk ook niet altijd maar ik probeer het wel. Ik hoop dat ik het gewoon goed kan combineren met mijn site én school en dat het allebei gewoon goed loopt!

Voor de rest wil ik jullie gewoon ontzettend bedanken van de statistieken die ik op dit moment heb. De kijkers worden steeds meer en de reacties worden ook steeds meer waar door ik zie dat jullie het gewoon heel erg leuk vinden en daar ben ik oprecht echt super super blij mee! Ik ben zo trots op dit moment gewoon al het gevoel van door zettings vermogen en dat ik dit nu al heb kunnen behalen en ik ben bij Beautygloss.nl nog echt helemaal niets maar ik doe het als hobby en om jullie te helpen en ik vind het al gewoon zo leuk dat jullie mij elke dag gewoon even kijken en dat vind ik zelf gewoon echt super leuk!

Afvallen/gezond eten:
Misschien weten jullie dat ik veel dingen op mijn site plaats over gezond en healty eten en sporten joggen en dat soort dingen maar jullie moeten het niet opvatten dat ik helemaal aan het afvallen ben enzo maar dat ik bezig ben om mijn vitaminen omhoog te halen en meer te sporten zodat ik beter kan shoppen en zodat ik lekker sterk word om veel tassen te kunnen dragen. Nee natuurlijk niet alleen daarom maar ik ben heel erg moe op dit moment en dat komt door vitaminen te kort denk ik en ik slaap te kort en dan kan ik gewoon de dag niet meer vol houden met fietsen en lopen en dat komt niet door dat ik te dik ben maar omdat ik veel chips, koek en chocolade eet en dat is helemaal niet goed en ik merkte ook gewoon dat ik best wel wat aankwam en dat is zonde vind ik zelf! Dus eet gewoon goede en veel vitaminen zodat je niet een te lage bloeddruk krijgt. :)
Q&A: Ja girls ik wil een Q&A houden en dat heb ik wel vaker gezegd maar nooit echt gedaan, maar omdat ik nu wat meer kijkers heb en misschien wil jij iets meer van mij weten zet het dan gewoon in de comments en dan beantwoord ik jouw vraag!!

Dit was het alweer voor vandaag ik hoop dat jullie het leuk vonden en super graag tot morgen!

Veel liefs,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten