zondag 17 maart 2013

Overzicht artikel- Week 11


Vandaag heb ik voor jullie weer eens het overzichts artikel in petto en dit is de naam die ik dit wartikel heb gegeven omdat het gewoon overzichtelijk is en jer hier alle artikelen goed een keer op een rij kan zien zodat je geen artikelen vergeet zo dat je alles te weten kan komen! Zelf probeer ik dit zo overzichtelijk mogelijk te maken voor iedereen maar heb je iets aan te merken aan een artikel of aan dit artikel zet het zeker even in de comments zo dat ik het kan toepassen op mijn blog!
Let's get stardet.
Maandag: een dag dat ik oorontstekning kreeg dus ik heb jammer goenoeg niet veel aan mijn blog kunnen werken want ik moest veel inhalen qua school. Maar er kwam wel een leuk artikel online in de vorm van een Review dus dat houd in dat ik iets vertel over een product en dit keer was het  een lakje van NYC. In een super leuke paarse kleur die heel erg leuk is voor de lente of/en zomer en ik ben er super tevreden over!

Dinsdag: Ook niet zo'n bijzondere dag ook thuis gebleven en super veel pijn aan mij oor en verder had geleerd voor een toets en verder kwam er een leuk artikel online over een oudvit of the day en een face of the day Zelf vond ik het wel leuk gecombineerd en ik vond het ook echt super leuk om daar een artikel over te maken en daarom ga ik dit ook een stuk vaker doen. Ik moet wel zeggen dat ik de looks wel wat mooier en beter mag maken want bij foto´s zag je het niet helemaal goed.

Woensdag: Weer zo'n saaie dag eigenlijk niks beleeft, haha. Maar er kwam wel weer een super leuk artikel online waar het filmpje niet meteen in gezet was maar nu wel als het goed gaat en ik vind het zelf een super leuk artikel geworden  en het gaat over mijn troepdingen en dergelijke Dus dingen die je uit tas gooit en later kwijt bent en daar heb ik een speciale bakjes voor aangemaakt en daarom wou ik er gewoon een video van maken!

Donderdag: Toen was er echt iets super zieligs gebeurt want het paard van mijn beste vriendin was overleden en ik was er zo ongeveer bij en het was zo, zo zielig ik kende het paard best goed en het paard mij ook en daarom was het nog zieliger en ik heb geprobeerd mijn vriendin te steunen waar het kon en het hielp, maar over het artikel het ging over een voedingschema voor de dag door en ik heb daar een artikel aan geweid omdat ik gewoon merk dat jullie die artikelen heel eg leuk vinden en daarom heb ik nu daar een artikel voor en die kun je hier lezen

Vrijdag: Ik was gewoon weer tussen de schoolbanken te vinden en ik vond het niet zo'n leuke dag en daar door ben ik helemaal vergeten om een video online te zetten dus dat ga ik even bijwerken voor jullie zodat jullie het alsnog kunnen bekijken en dat ging over mijn favoriete kledingstukken van het moment. Zelf ben ik helemaal weg van kleding uitzoeken en combineren en dat heb ik wel eens vaker in de zomer/lente want dat komt gewoon door de kriebels en de vrolijke kleuren!



Zaterdag: Jeay eindelijk weer weekend en ik had bedacht om veel aan mijn site te werken maar het is niet helemaal goed gekomen door de verjaardagen van mijn zusje en broer dus ja dat is jammer genoeg niet gelukt maar wat wel was gelukt is een personal update ik heb wat dingen over mezelf verteld die op dit moment spelen niet echt een heel erg groot artikel met plaatjes en dergelijke maar gewoon wat gepraat van  mezelf, haha!

En dat was mijn week zo ongeveer ik hoop dat jullie het leuk vonden en super graag tot de volgende keer!

Veel liefs,
Melissa





Geen opmerkingen:

Een reactie posten