vrijdag 1 maart 2013

Mijn douchroutine van dit moment- Filmpje



Vandaag heb ik weer voor jullie een video waarin ik jullie laat zien wat mijn favorieten van deze maand zijn. Ik denk dat dat jullie het nu wel weten wat het inhoud maar voor de mensen die het niet weten: Het is een video waarin ik laat zien welke producten ik heel erg fijn vond deze maand dus laten we snel gaan beginnen!
Let's get stardet!

De producten en dingen die ik heb opgenoemd:


  • Een boek van Sophie King- De bruiloft
  • Een mutsje van de Action
  • Foming shower gel van Action
  • Dermalotica Daily microfoliant
  • Goldwell Serum
  • Gosh palletje- Q 45 glamour girl
  • Hema matallic palletje
  • NYC lipstick
  • Essence lipstick- 60 cutie mac cute
  • Essence lipgloss- 02 my favoriete milkshake
  • Burt's bees lippenbalsum

Dit was het vertel in de comments wat jouw favoriete producten waren deze maand!

Dit was het heel, heel erg bedankt voor het kijken en super graag tot morgen!

Veel liefs,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten