zaterdag 2 maart 2013

Dove hair cair conditinor


Vandaag heb ik voor jullie een artikel over een heel erg leuk product namelijk een haar product van Dove. Ik had Teske hier al heel erg goede dingen over horen zeggen en ik was er eigenlijk ook wel heel, heel erg nieuwschierig naar! En daarom heb ik dit product maar aangeschaft om voor jullie te proberen. Zelf vond ik alles van Dove wel fijn, dus dat maakte mij nog nieuwschieriger. Ik maak deze intero niet te lang omdat ik jullie graag mijn mening wil laten horen over die nieuwschierige product.
Let's get stardet!

Laten we maar weer een gaan beginnen met het uiterlijk van dit product want die vind ik zelf wel heel erg leuk, maar wel kleiner dan dat ik gedacht had. De verpakking is eigenlijk super simpel de nodige dingen staan erop en verder eigenlijk helemaal niet zo veel boeiends eigenlijk.


De lijn van de Dove haar dingen heet: Dove hair therapy en dan denk ik aan heel erg mooie producten die je haar sterk en stevig maken en dat staat ook op de achterkant van dit product. 
Aan de bovenkant staat: Stug haar tot 100% soepeler.
Daaronder staat:
nourishing oil care coditioner.
With weightless Nutrie-Oils Argan oil blend.
Laat droog, ruw&pluizig haar herleven.
Deep down care & Repair
Love your hair!

Er zitten dus heel erg veel olieën in die je haar goed maken en herleven dat zeggen ze tenminste en dat ga ik nu voor jullie uitleggen of ik dat ook vind.
In deze fles 200ml en dat is best wel weinig omdat ik meestal wel 300ml of 250ml heb dus daarom vond ik deze fles wel klein en je hebt er wel weinig voor nodig maar nog steeds vind ik het wel veel geld voor maar 200ml product is. Maar misschien is het wel een heel erg fijne je weet het maar nooit!
De dop is heel erg fijn werk handig is groot en je kunt het goed open krijgen met natte handen onder de douche. Er blijft wel veel product in de opening hangen en dat word hard en dat is wel jammer. Dat is het enige nadeel wat ik echt aan de verpakking vind maar goed dat heb je wel vaker.
Dan natuurlijk de werking. Het werkt echt super goed je haar word heel erg glanzig en heel echt lekker zacht. je moet wel opletten dat het niet te glad word want dan zakt je haarband of elastiekje gewoon van je hoofd. Als je dit product een week of 3 niet meer gebruikt dan gaan de oliën en de botters van elkaar scheiden en dan krijg je alleen olie of een heel erg harde boter en dan moet je even goed schudden end at is wel lastig dus denk niet meteen dat ie niet goed is als jij dat ook hebt.

De oliën maken je haar heel erg mooi glanzend en heel erg goed gevoed en dat komt door de oliën maar ook door de botters die er in zitten. Je zit echt dat er arganolie in zit en die staat een beetje midden in de lijst terwijl die olie centraal staat in deze conditioner. Verder zit er ook wel een hoge presentage aan kokos olie in en dat is ook heel erg lekker voedend voor je haar. Verder zit er wel veel zeep in en ook wel wat parfum die een beetje naar kokos ruikt.

Conclusie:
De verpakking is niet zo heel erg boeiend ziet er verder heel erg goed uit. Het belooft heel erg veel en alles maakt het opzich ook wel weer waar. De verpakking werkt heel erg handig en goed. Er zit wel een beetje weinig in en dat is best onhandig maar het geld maakt het zeker waar. Door de conditioner word je haar heel erg glanzig en mooi en door de botters die erin zitten word het heel erg goed gevoed. Er zit heel erg veel oliën in. Er zit wel parfum in en ook zeep en dat vind ik niet zo heel erg fijn maar het is het waar voor wat het doet met je haar.

Dit was het alweer voor vandaag een heel erg fijne conditioner en ik ben er heel erg blij mee ik zou hem zo weer opnieuw kopen en vertel in de comments wat jouw favo product is van Dove!

Dit was het bedankt voor het kijken en super graag tot de volgende keer!

Veel liefs,
Melissa

Prijzen:
Een Dove conditioner van 200ml: €3,99 te koop bij elke drogist die de Dove producten verkoopt.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten