zondag 3 maart 2013

Wat heb ik de afgelopen week heb gepost- week 10

Vandaag heb ik voor jullie weer het artikel waarin ik jullie laat zien welke artikelen ik in week 10 allemaal heb gepost en dat doe ik dan om alles even overzichtelijk te laten zien om geen artikelen te missen op mijn site. Ik vind hert voor mezelf ook altijd wel fijn om alles nog een keer op een rij en overzichtelijk te zien en hopelijk zien jullie het ook zo!
Let's get stardet.
Maandag: Niet zo'n heel erg leuke dag vooral heel erg moe was ik, maar gelukkig had ik al een artikel gepland voor die dag en ook voor de vorige dag zodat ik lekker vroeg naar m'n bedje kan gaan.
De stay with me lipgloss kwam online een heel erg leuke lipgloss die niet te opvallend is maar toch heel erg mooi staat. De verpakking werkt heel erg fijn en het is ook gewoon een heel erg mooie en fijne lipgloss.

Dinsdag: Een dag waar ik heel erg tegenop zat gewoon daar dat ik veel nieuwe dingen moest doen en ik was nog al zenuwachtig maar het viel gelukkig reuze mee en 2 dingen van de 3 gingen ook helemaal niet door dus dat was chill. Ik vond het een heel erg leuke dag en heb wat dingen gedaan qua site en verder heb ik  ontdekd dat ik ook iets van ASMR heb wat Mascha dus ook heeft en dat vond ik zo cool dat ik ook maar een video heb opgenomen. Maar verder kwam er van Essence een Review online over de stay naturel concealer en dat is een heel erg fijne concealer die ik nu elke dag gebruik en het gebruikt echt heel erg lekker en het blijft heel erg goed en lang zitten.

Woensdag: Een dag dat het laatste uur uitviel en dat was echt super handig want ik had bijna geen huiswerk dus ik kon lekker aan mijn site werken en deze dag hebben er 2 kleine artikelen online gestaan de eerste was natuurlijk de inspiratie tip. En soms kan ik het beter organisatie tip noemen want ik hou er van om dingen goed te organiseren en daarom wil ik dat ook graag aan jullie vertellen dus ik denk dat ik het af en toe afwissel. en het tweede artikel ging over dat ik een paar vragen aan jullie had e ik graag dat van jullie wou weten zodat ik misschien wat kan veranderen zodat ik dat gewoon van jullie wist en dat was wel fijn!

Donderdag: Ja ik vertel eigenlijk altijd wel over de dagen maar eigenlijk gebeurt er altijd hetzelfde maar die dag ging ik joggen van 7 uur tot 9 uur met onder tussen gtst gekeken. en er stond ook een artikel online over het joggen want je wilt er natuurlijk niet alleen van dat je er mooi van buiten er uit moet zin maar je moet natuurlijk ook van binnen heel erg mooi zijn en dat is natuurlijk ook een goede conditie hebben dus daarom maak ik er af en toe een artikel van.

Vrijdag: Eindelijk het einde van de week want ik was echt heel erg moe. Ik had allereerst een artikel over iets anders online staan maar geen filmpje en het was helemaal verkeerd dus ik heb het snel even verandert naar het filmpje over mijn favorieten van februari 2013 sorry voor het ongemak!

Zaterdag: Jeay eindelijk weekend en toen kwam er een heel erg leuk artikel online over een heel erg fijne conditioner van Dove. Ik houd echt van deze conditioner . Ik ben nu helemaal verslaaft aan de dingen vooral haar producten van Dove dus ik koop ook best wel veel van het merk ook al is het best wel veel geld voor de hoeveelheid die je krijgt maar toch is het een heel erg mooi en goed merk qua haar.

Dit was het alweer voor vandaag sorry dat het artikel zo laat online stond sorry voor het ongemak nogmaals en vertel in de comments wat jij het leukste artikel van deze week vond!

Veel liefs,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten