maandag 4 maart 2013

Verslag 'verlieft op Ibiza'

Vandaag heb ik voor jullie weer iets anders dan anders namelijk een verslag van de film: Verlieft op Ibiza. Een film waar ik al heel erg lang heen wou en het was echt super. Een van de leukste  Nederlandse Romantische Komedies. Zelf houd ik heel erg van dat soort films en daarom wou ik heel erg graag naar deze film en dit is de beste film van 2013. Het leek mij wel een heel erg leuk plan om dan af en toe er een verslag van te maken omdat jullie dan ook misschien naar de film kunnen en dit gebeurt dan niet elke week of zo omdat ik ook niet zo heel erg vaak ga maar toch als ik een keer ga dan maak ik er een verslag van!

Laten we gaan beginnen met waar het verhaal over ging:

Het ging eigenlijk allemaal om Kevin die had met Elsa en Elsa die was jarig. Elsa wou een heel erg groot feest en had een party planner nodig en dat was Lizzie geworden. Elsa wou puinguins en vuurwerk de beste DJ's en Lizzie die had ook nog 2 zusjes Sara die had met pim en Pip die en die ging van de ene jongen zo naar de ander en dat was Lizzie allereerst ook maar die is verandert naar een meisje die verlieft werd op de voetballer Kevin die dus met Elsa het fotomodel had. Pip die ging vreemd met de man van haar zusje Sara omdat Sara opzoek was naar haar bikini lijn die plotseling was verdwenen. De vader van de 3 Meisjes was altijd dronken en kon helemaal niet goed voor zijn kleinkinderen zorgen en kwam een oud bekende tegen. Later heeft Kevin tegen Elsa gezegd dat hij niet meer van haar hield en ging met Elsa.
Dit is nog een heel erg klein verhaal maar eigenlijk wil ik er nog veel meer over vertellen maar dat is niet zo leuk als jij dit leuk vond dan is deze film echt iets voor jouw.

Wat vond ik van de film?

De film was echt super, super leuk. In deze film zat echt een verhaal waar je ook inbleef en de grappen waren ook niet flauw maar ook echt gewoon grappig. De personen die ze ervoor uit hadden gekozen waren allemaal gewoon heel erg goed. Ik vond het zo leuk hoe alles ging. Hoe iedereen speelde was ook gewoon zo leuk. Het was echt een Romantische film over dat de duurste niet de beste hoeft te zijn maar gewoon op je liefde af moet gaan en je liefde niet te ontwijken. En dat was dus zo met Kevin, Elsa en Lizzie. Het was zo mooi om te zien hoe die weer bij elkaar kwamen.

Dit was het artikel alweer klik hier voor de trailer van de film en vertel in de comment wat jij van die film vind/verwacht.

Dit was het bedankt voor het kijken en super graag tot morgen!

Veel liefs,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten