dinsdag 5 maart 2013

Mijn lievelings boek van het moment


Vandaag heb ik voor jullie weer een heel erg leuk en nieuw artikel en dat gaat over mijn favoriete boek  van het moment. Ik ben altijd al helemaal dol geweest boeken en ik wil jullie ook stimuleren om een boek te lezen omdat je jezelf er gewoon in kan herkennen en het gewoon heel, heel erg leuk is om zo'n boek te lezen en vandaag ga ik een boek niet voor jullie reviewen omdat ik het boek nog niet helemaal uit heb maar elke keer als ik een boek uit heb en aan een nieuwe begin dan ga ik allereerst er nog een artikel overschrijven en op jet einde schrijf ik er een kort review over. Ik ben op die moment het boek: Bruiloft aan het lezen van Sophie King. Een romantisch Drama.
Let's get stardet

Het uiterlijk vind ik er zelf heel erg leuk uitzien. Het is een heel erg mooie en dik boek. Jammer genoeg zit er wel zo'n stomme sticker op want als je hem eraf haalt neem je denk ik de hele kaft van het boek mee. Ik weet niet of dat nu nog steeds is omdat ik hem heb besteld op bol.com dus ik weet het niet helemaal zeker. Alles staat heel erg goed op het boek vermeld. Ik vind de omvang heel erg leuk en mooi en het heeft echt mijn smaak.

De bruiloft als titel vind ik goed gekozen omdat, heel erg makkelijk gezegd, het hele boek daar om draait.

Waar gaat het boek over:

Het gaat over 4 personages die allemaal meehelpen met een bruiloft van de vader van beckie die gaat trouwen met iemand die zij nog niet eens kent en de moeder van Beckie: Helen die is het er ook niet helemaal mee eens ookal is zij gescheiden van hem. Janie de vriendin van Beckie is net ontslagen als party planner dus zij kan mooi helpen met de bruiloft. Op een gegeven moment vind de moeder van Beckie, Helen opeens haar eigen ware liefde.
De dominee Mel zou de woordsaanvoerder zijn maar krijgt opeens thuis zware problemen. 
Maar zou het met de bruiloft nog goed komen?

Op dit moment ben ik het boek aan het lezen en de bladzijden zijn heel erg groot en het boek is heel erg druk ik lees elke avond een half uur voor een hoofdstuk van 3 á 4 bladzijden dus het gaat heel erg langzaam dus over een maand zien jullie het boek denk ik wel verschijnen met de grote Review erin en zet in de comments wat jullie ervan vinden als ik dit doe en of jullie wel eens boeken lezen.

Dit was het alweer bedankt voor het lezen en super graag tot de volgende keer!


Veel liefs,
Melissa



Geen opmerkingen:

Een reactie posten