woensdag 6 maart 2013

Hoe kun je goed kleding vouwen?


Vandaag heb ik voor jullie een organisatie  inspiratie tip die ik graag aan jullie wil laten zien omdat het altijd wel een lastig onder deeltje is en dat je dit gedeelte altijd wel mooi en ziet er altijd wel rommelig uit en dan heb ik het over je kleding. Ik heb een open kast en daarom vind ik het wel mooi en overzichtelijk eruit zien om je kleding gewoon mooi en goed te ordenen. En daarom ik heb ik daar vandaag een speciaal artikel aan geweid.
Let's get stardet!
Laten we gaan beginnen.

Nou eigenlijk lijkt het heel erg simpel maar ik heb altijd de onderste nodig dus ik moet altijd de hele hoop omver gooien en ik werd het zat dus ik ging een andere manier verzinnen en die is er uit gekomen dat ik eigenlijk alles maar anders moest gaan ordenen en de kleding die ik veel gebruike maar ergens anders neer  moest leggen en dat werd in mijn boekenkast en dat is natuurlijk weer heel erg open en daarom heb ik dus iets gevonden zo dat het heel erg goed te ordenen is en dat vind ik zelf altijd wel heel erg practies om alles gewoon goed en mooi te hebben!


Laten we gaan beginnen met het doen van de kleding.
Stap 1: Leg alles naast je neer met een bak zoals je kunt zien heb ik een schoenedoos en dit is niet al mijn kleding maar de meest gebruikte kleding
Stap 2: Je begint met de panty's en leggings en die orden je zo: je legt de legging met de voeten van je af en met de kond naar je toe en dan op de kop
Je vouwt de bovenkant dubbel dus die bij je heupen zitten en je pakt de voetjes en die trek je tot aan de kont of als je een korte hebt tot aan de knieën.
Dan rol je hem op en dan doe je de onderkant van het overgeslagen deel bij je heupen die trek je over je rol heen en dan heb je een soort van pakketje.
Stap 3: Je begint met alle basics dus je topjes, basic shirts en dat soort dingen
Hier heb ik een shirt die leg je met de onderkant naar je toe en de armen gespreid 
Dan vouw je de armen naar elkaar toe. Dan doe je de onderkant naar boven en dan de armen er om heen. 

Met een topje begin je precies hetzelfde dus met de onderkant naar je toe
je maakt er een strop less shirtje van en doet de 'borsten' naar beneden.
Dan vouw je hem dubbel via de zijkant en dan vouw je hem naar boven.

Dit is bijvoorbeeld een zwart basic shirt
Stap 4: Dan begin je met de truien en andere shirt. Die leg je met de onderkant van je af 
Je vouwt de mouwen tot aan de oksels en de andere kant doe je heel iets verder

Dan vouw je de arm naar binnen door hem naar binnen te klappen en dan vouw je de onderkant naar je toe pak je hem bij je schouwers en dan kun je hem zo opvouwen.
Stap 5:  De broekjes die vouw je gewoon heel erg simpel op en dit kun je gewoon doen met zowel korte broeken rokjes etc.
Je vouwt hem gewoon dubbel overlangs en dan nog een keer naar boven en dat is het



Dit was het alweer ik hoop dat jullie het leuk vonden en heel erg bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie er wat inspiratie uit hebben op gedaan en dit was het!

Veel liefs,
Melissa



Geen opmerkingen:

Een reactie posten