donderdag 7 maart 2013

NYC LE Expert last lipstick- 417 Flirty


Vandaag heb ik voor jullie een review over een mijn eerst NYC product ever. Ik weet dat het heel erg slecht is en dat iedereen er al iets van heeft maar ik wist natuurlijk niet of het een goed merk was ook al waren de prijzen heel erg laag. Ik kijk toch nog steeds heel erg vaak bij essence of Catrice. Ik ben nu uitgebreid gaan kijken bij de nieuwe LE lipsticks en er was een leuke 1+1 gratis actie bij de nagellakjes maar daar komt over morgen een Reviwe over. Deze lipstick vond ik zelf heel erg leuk omdat ie een heel erg mooi shimmertje over de lipstick heen zat en de kleur zelf mij heel erg aansprak en ik ga het nu voor jullie uitgebreid Reviewen en ik ga ook vertellen wat ik van het hele assortiment qua lipsticks vind. 
Let's get stardet!
De vormgeving van deze lipstick vind ik persoonlijk echt super, super tof. Je kunt de kleur heel erg goed zien en ja, ik weet het niet helemaal waarom ik dat zo vind maar ik vind het er gewoon stoer leuk en New York er uit zien ofzo iets het is gewoon gekkigheid i Know maar ik vind de vormgeving super leuk gedaan!
(sorry voor mijn nagellak!)

Wat ik wel echt super, super jammer vond is dat er plastic om heen zit want bij mij is de onderkant een beetje kapot dus het kan zo zijn als ik er n iet zo zuinig mee doe dat ie
 dan er gewoon uit valt en natuurlijk is het ook wel handig want zo komt niemand eraan en alleen maar aan de testers en dat was wel handig maar je weet dus niet hoe je lipstick er voor staat maar dat overkomt natuurlijk niet iedereen het was gewoon puur toeval misschien is ie een keer gevallen of zo iets. 

De kleur van deze lipstick is: 417 Flirty Niet zo heel erg veel bijzonders en in deze lipstick zit 3.2 gram best wel weinig maar het is gewoon wanneer maak je nou een lipstick op?


De pigmentatie is te doen een heel erg mooi glossy effect zit erop en het is niet zo'n heel erg donkere kleur maar als je een heel erg lichte huid hebt of lichte lippen is dit denk ik wel een heftige lipkleur. De kleur heeft een heel erg fijne en goede pigmentatie blijft de hele dag zitten zo ongeveer en trekt lekker in de lippen. Ik houd echt van deze lipsticks omdat ze een heel erg lekker Creamy substantie hebben en persoonlijk houd ik daar heel erg van!De lipstick is wel heel erg lastig aan te brengen maar ik weet helemaal niet waarom elke keer ga ik er naast en als je er heel iets naast zit dan zie je het al dat vind ik wel een minpunt maar oké die zien we dan door de vingers.

Conclusie:

Ik vind de lipstick heel erg fijn en lekker creamy werken de verpakking vind ik zelf helemaal geweldig en fijn. De kleur is heel erg mooi en het assortiment is ook heel er fijn. De keuze is niet zo heel erg groot maar wel te doen. Je hebt er wel heel erg mooi nagellakjes en deze lipstick is ook echt heel, heel erg mooi en het is jammer dat het een LE is maar goed.

Dit was het alweer voor vandaag ik hoop dat jullie het leuk vonden en super graag tot de volgende keer en vertel in de comments wat jullie van het assortiment van NYC vinden en of jullie het een leuk merk vinden!

Veel liefs,
Melissa

Prijzen:
Lipstick van 3,2 G: €3,00


1 opmerking: