zaterdag 9 maart 2013

Hoe kun je makkelijk je tas inpakken: 10 tips!

Vandaag heb ik voor jullie een leuk artikel waarin ik een aantal tips vertel om je tas goed te organiseren want het is natuurlijk helemaal niet fijn om 10 minuten te zoeken naar je agenda of portemonnee. Ik moet zeggen dat ik ook niet altijd mijn tas even netjes heb maar het gaat wel de goede kant op. Ik deel hem altijd op dezelfde volgorde in zodat ik het goed kan vinden en als ik iets nieuws krijg wat ik  bijvoorbeeld koop dat haal ik er dan ook gewoon uit dus hier 10 tips om je tas netjes en goed geordend te houden!
Let's get stardet.

Tip 1:

Neem een tas die comfortabel is en die veel vakjes heeft en die niet zo veel door naar beneden loopt zodat je makkelijk al je spullen kan opbergen en alles kan vinden. Je moet ook een goed afsluitbare tas nemen zodat 1 je spullen er niet zo snel er uit vallen en 2 dat er niks gestolen word.

Tip 2:

Neem overal een standaard plaatje voor. Bijvoorbeeld: Bij het ritsvak mijn mobiel en ov pas, Bij mijn telefoon vakje 2 lipglossen niet meer en de pennen. In het midden vak mijn agenda en notitie boekje en een boek om te lezen. En verder heb ik niet zoveel nodig eigenlijk.

Tip 3:

Doe in je voor vakjes als je die hebt de spullen die je het vaakst nodig hebt of de dingen die je het minst nodig hebt (ligt eraan wat voor jouw goed werkt) en haal de spullen eruit die je helemaal niet nodig hebt scheelt je veel opruimen.

Tip 4:

Koop een klein mapje en doe daar al je losse papiertjes in of schrijf het allemaal in 1 notitieblokje op zo is het overzichtelijker en zo kun je veel meer kwijt en ben je minder dingen kwijt :).

Tip 5:

Ruim elke dag je tas gewoon op als je thuiskomt. Haal alles eruit wat je niet nodig hebt scheelt een heleboel sjouw werk.

Tip 6:

Als je altijd veel make up vrij los hebt zweven in je tas doe alles in een klein toilet tasje toen ik dat deed paste de helft er niet in en je zult zien dat je het helemaal niet zo vaak pakt en dat je het dus ook helemaal niet nodig hebt.

Tip 7:

Dit is denk ik al een tip die ik in medere tips verwerkt heb maar doe je belangrijke spullen zoals: Sleutels, mobiel, portemonnee in 1 vakje en zo houd je alles bij elkaar en je raakt nooit je belangrijke spullen kwijt.

Tip 8:

Als je wilt sparen is dit misschien een goede tip. Als je altijd heel erg veel losse muntjes in je tas hebt moet je elke dag al je muntjes eruit halen en dat in een spaarpot die je niet open kunt doen en dan heb je later echt heel erg veel geld.

Tip 9:

Neem niet een te grote tas mee daar doe je veel te veel troep in die je helemaal niet nodig hebt en denk ook niet van: mijn tas is lekker licht dus er kan nog lekker veel bij want dan doe je er alleen maar onzin in.

Tip 10:

Pak je tas altijd een dag van te voren als je het in de ochtend doet vergeet je heel erg veel meestal en dan doe je er altijd wel onzin in.

Dit waren mijn tips ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden en er wat inspiratie uit op hebben gedaan om je tas goed te ordenen en vertel in de comments de tip die bij jouw echt heeft geholpen!

Dit was het weer voor vandaag en super, super graag tot morgen!

Veel liefs,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten