zondag 10 maart 2013

Wat heb de afgelopen tijd gepost? (week 10)

Vandaag heb ik voor jullie dames weer eens een artikel waarin ik jullie laat zien wat ik de afgelopen week (week 10) allemaal op mijn site online heb gezet. Ik werk op het moment heel erg vooruit en dat vind ik heel erg fijn om te doen! In dit artikel kun je goed en overzichtelijk zien wat ik de afgelopen tijd heb gepost en ook alle linkjes en zo hoef je niks te missen!
Let's get stardet

Maandag: Een dag die heel erg vies was maar de dag zelf was super lekker echt de lente giert nu door mijn lijf en ik word er echt super, super vrolijk van. Jammer genoeg ligt er nu al weer sneeuw maar goed hopelijk is dat snel voorbij. Maandag had ik een artikel over iets heel erg leuks en dat was een verslag over de film 'verlieft op Ibiza' zo'n toffe film die ik echt aan iedereen aanraad!! Het verslag kun je hier terug lezen.

Dinsdag: dat was best een chille dag niks te hoeven doen alleen een super avond gehad met vriendin Danique die me geholpen heeft met mijn kranten en verder hebben we lekker van het lekkere weer geniet en hebben op de trampoline gesprongen. Verder kwam er een heel erg leuk verslag online van een livestyle ding namelijk: Mijn lievelings boek van het moment namelijk het boek: De Bruiloft van Sophie King. Een heel, heel erg leuk boek die ik op dit moment nog steeds lees. Het boek gaat me zeker niet vervelen en ik hou ervan, haha!

Woensdag: Weer zo'n lekkere dag mijn laatste uur viel uit super lekker vond ik dat en ik ging gewoon lekker naar huis omdat ik lekker mijn huiswerk wou maken in de tuin en dat heb ik zeker gedaan na dat ik uit gespeeld was met het buurjongetje en mijn zusje en mijn buurmeisje het was super gezellig in de speeltuin en ik heb voor het eerst mijn slippers aan gedaan. Verder kwam de Inspiratie tip online omdat ik daar gewoon super veel zin in had en het ging over Kleding vouwen omdat ik dat gewoon zo leuk vind om daar mee bezig te zijn ik hoop dat jullie er iets inspiratie uit hebben opgedaan en het artikel vind je hier.

Donderdag: Helemaal niet zo'n bijzondere dag maar ik heb ook niet zo veel gedaan ik heb gejogd maar niet zo geslaagd met degene met wie ik ging (verder niet zoveel uit leg, sorry) maar goed niet zo bijzonder en jammer genoeg was het lekkere weer weg ik was zo, zo niet vrolijk meer het was weer grauw en grijs en niet leuk! Maar het artikel wat online kwam was wel leuk een heel erg lekker zomers kleurtje van NYC mijn eerst gekochte product van hen. Ik vind het echt een super leuk merk en ik ben helemaal verslaaft aan het merk. Het artikel vind ik echt super leuk geworden en de foto's heb ik eindelijk zelf gemaakt.

Vrijdag: Deze dag ging ik met de hele klas naar het Zwembad super, super, super leuk we gingen naar de scheg maar ik kwam er net achter dat ik helemaal geen artikel had gepland en dat is echt super vreemd maar goed sorry voor het ongemak ik weet bijna zeker dat ik wel een artikel had maar goed.

Zaterdag: Ook wel een leuk dagje echt helemaal niets gedaan maar met me zusje en nichtje gespeeld maar verder niet iets heel erg veel gewerkt aan de site terwijl ik best veel op de planning had staan. Ik heb wel een heel erg leuk artikel online gezet met 10 tips om je tas gewoon goed te ordenen omdat het lastig is om je tas te ordenen en bij mij is dat altijd het rommeligste van mijn dingen!

Dit was het alweer voor vandaag heel erg bedankt voor het kijken en super, super graag tot morgen!


Veel liefs,
Melissa

Q: Wat hebben jullie bij het lekkere weer gedaan?


1 opmerking: