maandag 11 maart 2013

NYC nagellak-n 257 Lavender Cupcake


Vandaag heb ik voor jullie weer een artikel over een NYC product die ik op dit moment heel erg mooi vind en dat is een lakje een een heel erg mooie paarse lila achtige kleur en ik heb heel er zin in de lente en dit is echt zo'n kleurtje en dat maakt me echt heel erg blij! Ik ben heel erg dol, nu al, op de producten van NYC en dat maakt me natuurlijk ook heel erg blij ;D
Let's get stardet!

Laten we beginnen met het uiterlijk alweer.
Het uiterlijk is heel erg mooi de dop is goed vast te houden en de kleur kun je er heel erg mooi in zien. Je kunt het potje goed sluiten en dat vind ik zelf wel heel erg fijn!
Mij kun je al heel erg nieuwschierig maken met het uiterlijk en deze zag er wl leuk uit en voor de prijs hoef je het natuurlijk ook niet te laten!

Het kwastje is heel erg fijn. Het is niet zo'n plat breed kwastje maar gewoon zo'n normaal kwastje en die vind ik eigenlijk ook gewoon wel heel erg fijn en bij deze nagellak ook.
De kleur is echt heel erg mooi omdat ik deze kleur nog bijna nooit heb gezien en dat vind ik best wel bijzonder omdat het natuurlijk ook een budget merk is.
Het is een rond potje maar wat ik niet echt handig vind is dat de dop gewoon zwart is het is wel handig dat er NYC opstaat want dan haal ik het niet door de war met lakjes van Catrice. En nog sorry van mijn nagellak. 
Ik vind de dop wel heel erg handig werken want je kunt de dop makkelijk los krijgen het is makkelijk te sluiten en dat doet ie ook goed zodat ie niet uitdroogt. De nagellak blijft er niet tussen zitten zodat het ook geen klieder zooi word.

Nu natuurlijk nog de pigmentatie die ik persoonlijk echt heel, heel erg goed vind. Deze kleur is natuurlijk heel erg licht dus denk je dat ie helemaal niet dekt maar naar 2 laagjes heb je al een heel erg goed resultaat en dat vind ik zelf echt heel erg fijn.
De kleur is echt heel erg mooi op je nagels echt heel veel beter dan dat ik verwacht had eigenlijk. De kleur viel me ook helemaal niet tegen en de kleur is heel erg licht maar toch heel erg opvallend wat ik zelf wel mooi vind.

Conclusie:
De nagellak is heel erg fijn. Het werkt heel erg goed de verpakking werkt heel erg fijn en het is gewoon een heel erg mooi zomers kleurtje. de verpakking is mooi rond makkelijk mee te nemen ebn de kleur zit nu in de voorjaars LE van NYC.
Ik vind deze nagellak dus echt verrassend goed en zou hem echt aanraden!

Dit was het alweer voor vandaag en super graag tot morgen en vertel in de comments wat jij van dit kleurtje vind en wat jij voor kleur zou dragen in het voorjaar!

Veel liefs,
Melissa

Prijzen:
Nagellakje van 9.7 ml  Te koop bij Kruidvat maar niet bij alle filialen. 


1 opmerking: