dinsdag 12 maart 2013

Fotd+Ootd


Vandaag heb ik voor jullie een heel erg leuke artikle over een oudvit of the day en een look of the day en het zijn allemaal heel erg neutrale niet zulke chill oudvit en look. Ik ben nooit zo'n heel erg grote exper op het gebied van fashion maar ik probeer er toch altijd wel hip uit te zien en vandaag heb ik een heel erg leuke creatie gemaakt vind ik. En ik wens jullie heel erg veel plezier met kijken!
Let's get stardet!

Laten we gaan beginnen met de kleding:
Het losse shirt wat ik hier aan heb in het blauw is van de Only volgens mij al uit de collecie
Hieronder heb ik een lang shirt van de primark gewoon basic zwart
Het short is van de C&A 
En de legging in een zwarte kleur is van de Primark ook


Deze armband met happy heb ik een keer gekocht bij een winkeltje vin Zaandam en deze was maar €1,- en ik vind hem wel heel erg leuk

Deze schoenen zijn van Adidas met heel erg leuke kleuren en die heb ik hier bij gecombineerd.


De look
Dit is de hele look je ziet het niet zo heel erg goed maar op mijn gezicht heb ik niet zo heel erg veel bijzonders
Ik heb een poeder op van de Action
Een concealer van Essence
En een blush van collection 2000

Bij mijn ogen heb ik het ook heel erg simpel gehouden:
Ik heb een oogschaduw basis op van Essence
De oogschaduw is van essence van de 3D lijn en de buiterste kleur is van Gosh
De mascara is van bourjois en van Etos
En de eyeliner is van Catrice

Op de lippen heb ik het heel erg vel gedaan:
Ik heb een lipstick op van NYC die lekker vel is en dat is in de kleur 417 Flirty

Dit was mijn artikel alweer ik hoop dat jullie het leuk vonden en heel erg graag tot de volgende keer!'

Veel liefs,
Melissa



Geen opmerkingen:

Een reactie posten