woensdag 13 maart 2013

Filmpje- Waar kun je goed troepdigen: Sleutels, dingen uit je zak ordenen.


Vandaag heb ik voor jullie een video over een goede opberg techniek om je sierden dingen uit je tas medicijnen te ordenen en kleine spulletjes eigelijk troep en ik heb dat in heb begin van mijn kamer om dingen uit mijn tas of in mijn tas te doen heel erg simpel te pakken zijn en de medicijnen ook want het is wel makkelijk om dat toch een beetje ordelijk te bewaren zodat je het nooit kwijtraakt en ik heb al niet zo veel plek dus dan is het zeker wel handig!
Enjoy.
De bakjes die ik heb laten zien zijn:
Grote ronde bak is van de Xenos
De bak je je dicht kan doen is van de rommelmarkt
De bak van de kleine dingetjes is van de glossybox

Dit was het heel erg bedankt voor het kijken en super, super graag tot de volgende keer!

Veel liefs,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten