donderdag 14 maart 2013

Wat kun je goed eten om af te vallen?


Vandaag heb ik voor jullie een artikel waarin ik jullie laat zien wat je het gezonds kan eten om ook af te vallen. En het is heel erg simpel je hoeft geen dieet te volgen want ik wil zo ongeveer heel iets afvallen en dan hoeft het nog niet eens 5 kilo te zijn maar ook gewoon op gewicht blijven zodat je net genoeg afvalt dus ben jij echt heel erg vors dus gewoon te dik dan moet je dit niet volgen en iets strenger zijn.
Let's get stardet
Oké dit is het schema wat ik nu gebruik en dit is dan gewoon voor als ik naar school toe moet:

's ochtens:

Een bakje cornflakes of een boterham geroosterd.
Een beker met optimel of water.

Om 10 uur in de pauze:
Een klein ontbijt koek of een ander gezond koekje

's middags op school:

Een appel en 2 boterhammen met boterhamworst.
Een half flesje water

Pauze om 14.10 (die heb ik niet altijd)
Een gezond koekje een boterham of een appel

Soms naar de spar maar niet altijd en dan niet meer dan een broodje of een reep chocola en een blikje sinas

Als ik naar spar ben geweest thuis niets niet dan thuis een stuk fruit

Avond eten:
Aardappels, Groente, Vlees en als ik ongezond eet dan doe ik er een salade bij.
Glas water

's avonds:
Een kop thee met fruit, cornflakes muslie, yoghurt, een klein koekje

Slapen.

En je kunt er voor kiezen om in het weekend 's middags warm te eten maar dan heb je in de avond meer honger maar je verliest het wel sneller.

Dit schema werkt voor mij heel erg fijn maar ik moet dan niet iets anders gaan eten anders ga je er gewoon weer overheen en dat ga je erg vinden en dan word je nog strenger maar als je gewoon op moet letten of heel iets af vallen dan is dit zeker een fijn schema!

Dit was het alweer een fijn sport/gezond artikel bedsnkt voor het lezen en vergeet je zelf natuurlijk niet te belonen met een handje chips en blijf er bij sporten!

Veel liefs,
Melissa


1 opmerking:

  1. Handig!

    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Dit is een tag die rondgaat onder bloggers. Het is de bedoeling dat je de blogger beter leert kennen,
    en wat nieuwe blogs ontdekt.

    Je moet dan de volgende dingen in een post zetten:
    - door wie je getagd bent
    - de antwoorden van de vragen die de nomineerder je heeft gesteld
    - 11 nieuwe mensen taggen die minder dan 200 volgers hebben
    - 11 nieuwe vragen voor de door jou genomineerden

    Ik hoop dat je meedoet! :)

    Xx. Maaike - framingmaaike.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen