dinsdag 19 maart 2013

Mijn Forever21 Wishlist

Forever 21
Vandaag heb ik voor jullie een wishlisht met kleding die ik bij Forever21 op de webshop had gespot en het waren zulke leuke kledingstukken dat ik dacht: Laat ik er maar gewoon een wishlisht van maken. Het is dus niet echt een wishlisht wat ik bij de Lente/Zomer ga vast maken maar gewoon van verschillende winkels waar ik dus iets leuks heb gezien. Dit is dus jammer genoeg van een webshop maar er komt vast ook nog wel een Wishlisht van de H&M, Primark, Kruidvat dat soort winkels.
Let's get stardet!




Allereerst deze: Dit is een heel erg leuk jurkje met een open rug en met sleuteljes in een super leuke cream kleur en dit is gewoon lekker zomers en de onderkant is een beetje aan de zijkant schuin afgesneden echt een super leuk jurkje voor in de warme dagen in de lente of bij de zomer!
€13,75

Deze super leuke minti top is ook een tip super zomers met die kleur maar wel heel erg simpel en leuk te combineren. Een mint groene kleur vind ik altijd wel leuk maar ook omdat het een soort witte waas over zich heen heeft vind ik het ook super leuk staan!
€8,75

Deze top vind ik ook heel erg leuk deze heeft een heel erg leuk kraagje en heeft ook een cream kleur. Hij heeft roeseltjes onder de kraag en is mouwloos echt super leuk!!
€21,75

Hoe zomers is dit? Een top/blouse mouwloos met AARDBEIEN mijn lievelings fuit voor in de zomer super leuk en het staat ook gewoon super leuk!

€17,75

 

Deze is ook echt super lente achtig voor de iets koudere dagen dit is gewoon een shirt maar dan met ombre print super leuk! Ik houd sowieso al heel erg van ombre prints en deze vind ik vooral hel erg leuk omdat ie gewoon zulke leuke kleuren heeft en daar houd ik echt heel erg van!

€23,75


Dit vind ik echt een super leuke broekje voor in de zomer lekker knallend en gewoon met een leuk bloesje of iets wits er boven en eronder je slippers dan heb je echt een super leuk setje aan!
€17,75


OMG een highwasted short in een mint kleur! Mijn uitkomt ik denk 1 van mijn dingen die ik sowieso op de webshop ga bestellen zo'n vette leuke zomerse kleur ik houd heel erg van shorts en nog meer van de highwasted en dan ook nog in het minty super vet!
En ook nog een super leuke prijs: €12,75!

Dan deze ring omg zo leuk een snor op een hartje super leuk!

€5,90


Dan deze schattige oorbelletjes en dan vanname de cubcakes natuurlijk haha.

€3,90


Dan deze super schattige armbandjes super zomers natuurlijk!

€8,40


Over deze hoef ik volgens mij niks uit te leggen, haha!

€6,90

Dit was het alweer vertel in de comments wat voor product jij het leukste vond uit deze selectie van Forever21

Bedankt voor het kijken en super, super graag tot morgen!

Veel liefs,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten