zaterdag 6 juli 2013

Waar blijft de zomer?


Hooi iedereen,

Waar blijft de zomer? Dat is een vraag die ik me elke dag wel stel op dit moment. Hier in Nederland is namelijk de zomer nog niet in wegen en steden te bekennen. Ik vind dat heel erg jammer omdat ik eigenlijk wel graag naar het strand wil, in een zwembadje wil liggen, lekker bruin wil worden maar dat kan helaas nog niet. Ik heb gehoord dat de aankomende week iets warmer zou worden maar zelf heb ik er nog niets van gemerkt.


Door dat het weer zo verschillend voel ik me ook niet heel erg goed en ik denk heel erg veel mensen. Verder is het heel erg benauwt buiten en mijn huid word ook niet bruin en dat is echt heel erg vervelend!

Ik had eigenlijk best wel gehoopt op een mooie zomer en dan krijg je dit!
Ik zit wel heel erg te zeuren maar ik vind het echt heel erg vervelend en ik ga verder ook niet op vakantie dus ik hoop dat het wel wat beter zo dat ik een beetje kan genieten!

Zet jij ook even je verhaal over het slechte weer in de reacties zodat het misschien wel iets beter word!

Veel liefs,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten